سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک زیبایی در تهران

نظر
قیمت و هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب و گردن در سال 1401

غبغب‌ (چربی و پوست اضافی زیر چانه و گردن)، یکی از بدترین نوع چربی اضافی است که مستقیما روی ظاهر افراد تاثیر می‌گذارد و زیبایی ظاهری را کاهش می‌دهد. معمولا غبغب با اضافه وزن یا داشتن رژیم غذایی نامناسب مرتبط است؛ با این حال افزایش سن و ژنتیک نیز می‌توانند از عوامل موثر در به وجود آمدن غبغب باشد.

چنانچه شما نیز از متقاضیان جراحی های زیبایی برای از بین بردن این چربی های اضافه و ناخوشایند صورت و بدم هستید میتوانید با مراجعه به کلینیک حیات از خدمات بهترین جراح پیکرتراشی در تهران بهره مند شوید. در این مقاله با ما همراه شوید تا اطلاعات کاملی در باره هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در سال 1401 و و سایر نکات این جراحی در اختیارتان قرار دهیم. ابتدا بهتر است راجع به دلیل ایجاد غبغب و نحوه درمان آن به وسیله لیپوساکشن صبحت کنیم.

 

علل به وجود آمدن غبغب چیست؟

عوامل مختلفی می‌تواند باعث به وجود آمدن غبغب شود و این مشکل آسیب‌ منفی و جدی بر اعتماد به نفس هر فردی میگذارد و باعث شود این افراد از لبخند زدن و عکس گرفتن خودداری کنند. احتمال بروز غبغب در مردان و زنان برابر میباشد.

از جمله عواملی که باعث بروزغبغب می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رژیم غذایی نامناسب که باعث اضافه وزن و غبغب میشود
  • شل شدن و افتادگی پوست در اثر کاهش وزن ناگهانی
  • افزایش سن
  • چانه کوچک یا ضعیف
  • افتادگی عضله ناحیه گردن ((Platysma muscle
  • افتادگی غده بزاقی
  • عوامل ژنتیک

 

نحوه انجام لیپوساکشن غبغب چگونه است؟

در روش لیپوساکشن یا همان پیکرتراشی که با نام (Micro liposuction) شناخته می‌شود، ابتدا ناحیه مورد نظر کاملا بی حس می‌شود تا بیمار در حین جراحی ‌دردی را احساس نکند، سپس مایع ای که حاوی مقداری نمک و آدرنالین است به منطقه مورد نظر تزریق می‌گردد، این مایع ناحیه تزریق را متورم و سفت می‌کند و باعث می‌شود تا سلول‌های چربی اضافی از بافت پوست جدا شوند. سپس جراح برشی کوچک و نامحسوس بر روی آن ناحیه ایجاد کرده و توسط دستگاه کانولا این سلول‌ های چربی جدا شده را تخلیه می‌کند.

معمولا در طول یک جلسه درمان غبغب با لیپوساکشن،  10الی 20 میلی لیتر چربی از این ناحیه استخراج و حذف می‌شود. زمان این جراحی بسته به عوامل مختلفی بین یک تا دو ساعت متغیر است.

هزینه جراحی لیپوساکشن غبغب در سال 1401 چقدر است؟

ساکشن غبغب می‌تواند هزینه‌های مختلفی داشته باشد ولی هزینه آن از قیمت پیکرتراشی کل بدن در تهران کمتر است. امروزه افراد بسیاری به دلایل  مختلفی برای رسیدن  به زیبایی  دلخواهشان به دنبال راه هایی هستند که بتوانند به وسیله روش ها و جراحی های ختلفی به زیبایی و اندام مورد نظر خود برسند؛ اما هزینه هایی نیز برای هر کدام از این روش‌ها وجود دارد که متقاضیان را نگران می‌کند.

بسیاری از متقاضیان می‌خواهند بدانند که هزینه انجام عمل های جوانسازی و زیباسازی پوست به طور کلی چقدر میباشد. جراحی لیپوساکشن غبغب نیز یکی از روش‌هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و هر پزشکی هم رقم ها و تعرفه های مختلفی را به مراجعین خودشان پیشنهاد می‌کنند که باعث سردرگمی بیشتر مراجعان می شود.

 

ابتدا قبل از هر چیز باید به این موضوع آگاه باشید که انجام این روش ها و جراحی ها برای زیبایی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. بعنوان مثال ممکن است شخص دیگری با مراجعه به پزشک رقمی را برای انجام این روش پرداخت ‌کند که اگر شما بخواهید به همان پزشک مراجعه کنید، رقمی بیشتر یا کمتر از شما بخواهد. زیرا ممکن است شرایط شما با آن شخص متفاوت باشد و یا میزان غبغب شما یا میزان چربی ها و استفاده از دیگر خدماتی که از پزشک می خواهید، متفاوت تر از شخص دیگر باشد.

هر فردی می تواند هزینه های مختلفی را پرداخت کند و این موضوع نشانگر این است که رقم ثابتی در این زمینه وجود ندارد و پرداخت کردن یک رقم ثابت برای همه متقاضیان نیز ممکن نیست؛ با این حال کلینیک حیات بهترین کلینیک عمل زیبایی تهران میتواند با ارائه مشاوره با دریافت کمترین هزینه ، زیبا جو را به هدف خود نزدیک تر کند. البته این موضوع به عوامل دیگری نیز وابسته است، توصیه پزشکان بر این است که شما حتما عوامل مختلف را بشناسید و مواردی که می‌تواند در کاهش سایز غبغب تاثیرگذار باشد را بدانید و از آن ها استفاده کنید تا بتوانید یک میزان حدودی را برای هزینه انجام ساکشن غبغب خود به دست بیاورید.


بیشتر بخوانید: لیپوماتیک غبغب چیست؟ | از بین بردن غبغب با لیپوماتیک Lipomatic


که در ادامه عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه ساکشن غبغب و میزان حدودی این جراحی را بیان کرده ایم. که به شرح زیر میباشد:

عوامل تاثیر گذار در هزینه ساکشن غبغب:

1.شهر محل زندگی شما

2.هزینه اتاق عمل

3.هزینه داروها و ابزار مورد نیاز

4.هزینه بیهوشی

5.دستمزد جراح

اما در حالت کلی هزینه انجام ساکشن برای گردن و غبغب بین 10  الی  30 میلیون تومان متغییر است؛ البته به دلیل شرایط عجیب اقتصادی کشور ممکن است هنگام مراجعه شما به مرکز زیبایی این رقم افزایش یافته باشد.

 

کاندیدا های مناسب برای لیپوساکشن چه کسانی هستند

برای انجام جراحی لیپوساکشن افرادی که شاخص توده چربی  (BMI)آن ها از 30 بیشتر باشد وهمچنین و به بیماری خاصی مبتلا نبوده و از سلامت جسمی کاملی برخوردار باشند می‌توانند عمل لیپوساکشن را انجام دهند.

علاوه بر این، متقاضیان برای انجام جراحی لیپوساکشن بهتر است که خواسته‌‌ها و توقعات منطقی داشته و انتظار نتایج نامعقولی از این جراحی نداشته باشند.

همچنین این جراحی برای افرادی مناسب است که با رژیم‌های غذایی و ورزش‌های سنگین نتوانسته ‌اند به اندام ایده آل و مورد نظر خود برسند و به دنبال روش‌های دیگری برای رسیدن به هدفشان هستند.

در پایان

جراحی لیپوساکشن توسط جراح پیکر تراشی در تهران و حذف چربی غبغب یکی از روش های پر طرفدار برای حذف چربی های اضافه و زیبایی صورت است.

این جراحی سرپایی بوده و معمولا بیش از یک ساعت طول نمیکشد؛ و بیمار همان روز مرخص میشود. در این مقاله به بررسی هزینه لیپوساکشن غبغب پرداختیم و علل به وجود آمدن غبغب را به همراه نحوه انجام این جراحی توضیح دادیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و رزرو در خصوص جراحی های زیبایی از طریق شماره زیر میتوانید با مشاورین کلینیک حیات ارتباط برقرار کنید.

 

سوالات متداول

علامت سوالهزینه انجام لیپوساکشن غبغب چقدر است؟

هزینه انجام لیپوساکشن در کلینیک زیبایی در تهران بسته به نکاتی میباشد که در این مقاله جزئیات آن ذکر شده است.

علامت سوالچه موقع از لیپوساکشن غبغب استفاده می شود؟

هنگامی که پوست زیر چانه دچار افتادگی یا شل شدگی میشود، به روش لیپوساکشن، چربی های اضافی را حذف میکنیم، که جزئیات تکمیلی در این مقاله درج شده است.

علامت سوالچه عواملی که باعث بروز غبغب می‌شوند؟

عوامل مختلفی مانند افزایش سن، افتادگی عضله، ژنتیک و… باعث ایجاد غبغب میشوند که لیست کامل این عوامل تاثیر گذار در این مقاله  شرح داده شده است.